Οι μέρες έρχονται...

Author: DSV BLOG / Labels:

.


(3) Οι μέρες έρχονται... (Νοέμβριος 1991)



Οι μέρες έρχονται και εγώ μέσα στο σκοτάδι μου

Σε κάποιο δύσβατο δρομάκι που βαδίζω προσπαθώ

Με λίγο φως που έχει μείνει απ’ το φεγγάρι μου

Απ’ τ’ αδιέξοδο του πόνου μου να βγω να λυτρωθώ



Όσο περνούν οι μέρες κάτι μέσα μου φουντώνει

Κάποιο προαίσθημα για κάτι μακρινό

Που τόσους μήνες με τις σκέψεις μου σκοτώνει

Αυτό που μέχρι τώρα με κρατούσε ζωντανό



Κάτι μου λέει πως αυτό που με ταράζει

Που τόσες νύχτες με κρατάει ξάγρυπνο

Θα μείνει μέσα και με πόνο θα φωνάζει

Χωρίς καμιά ελπίδα για να γίνει αληθινό



Και εγώ θα συνεχίζω να βαδίζω στη σιωπή μου

Μεσ’ τ’ αμυδρό πια της ελπίδας μου το φως

Κάποια θολή εικόνα απ’ τα παλιά θα ‘ναι η πνοή μου

Και κάποια λόγια της καρδιάς μου ο παλμός.



.