Ελληνίδες Έλληνες .. Εδώ Blogαρισμένος Σταθμός του DSV ... Προς το Παρόν .. θα τα λέμε από Εδώ !!!

Author: DSV BLOG /























Ελληνίδες Έλληνες .. Εδώ Blogαρισμένος Σταθμός του DSV ... Γι αυτό θα βγαίνω για λίγο καιρό από το Blog των ποιημάτων μου !!! ... 

Σήμερα το πρωί εντελώς ξαφνικά και μετά από Εκατοντάδες Αναφορές ... μου μπλόκαραν το Κύριό μου Blog που το έχω από το 2009 και έχει ...1690 Αναρτήσεις ... με 374 χιλιάδες 235 συνολικά Αναγνώσεις .. Χθες μόνο είχε 201 ... και τον τελευταίο μήνα ενώ έφτανε έως τις 3000 περίπου έκανε το ρεκόρ των 4.387 Αναγνώσεων ... 

Όπως βλέπετε το Blog μου όλο και δυνάμωνε και επειδή είχα ξεκινήσει να το κάνω Οδοιπορικό στον Βόλο ... μετά στο Πήλιο και μετά όπου γούσταρα στην Ελλάδα ... αλλά σίγουρα και στην γειτονική Βουλγαρία ( γιατί είδα μια εκπομπή του Ευτύχη και τα παιξα με την Ομορφιά ) .. κάποιο γ@μημένο Αγ@μητο Αιδοίο ... μου έκανε Αναφορές μαζί με άλους ... και επειδή γράφω Συνέχεια κατά του Κούλη ... και για τα Εμβόλια ... ευκαιρία βρήκαν και το κατεβάσανε ... 

Ευτυχώς τίποτα δεν σβήνεται στην Google μάλλον θα μου το επαναφέρουν ( όταν προφανώς κάνουν όλα τα εμβόλια ) ... αλλά δεν ξέρω πότε ... 

Ευκαιρία να κάνω ένα ΝΕΟ Blog ... έχω ήδη γύρω στα 10 πρόχειρα φτιαγμένα ... για να έχει νέο Μοτίβο προς το Τράβελερ ...



Έλεγα λοιπόν ότι σε λίγες μέρες θα έχω ετοιμάσει το νέο μου Ανανεωμένο Blog ειδικά διαμορφωμένο για Οδοιπορικά ... και θα τα πούμε από εκεί ... 

Προς το Παρόν .. θα τα λέμε από Εδώ !!! 





0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το Σχόλιο σας...